La cançó que millor defineix "El Nano", circunstancialment, ara i aqui.

http://es.video.search.yahoo.com/video/play?ei=UTF-8&fr=yfp-t-705&p=lluis+llach+insubmis&vid=0001842277414&dt=1249795328http://es.video.search.yahoo.com/video/play?ei=UTF-8&fr=yfp-t-705&p=lluis+llach+insubmis&vid=0001842277414&dt=1249795328&l=384&turl=http%3A%2F%2Fyts.video.search.yahoo.com%2Fimage%2F323422261&rurl=http%3A%2F%2Ftvpot.daum.net%2Fclip%2FClipView.do%3Fclipid%3D17410279&tit=Lluis++Llach+-++Insubmis&sigr=11mhsmooj&newfp=1&l=384&turl=http%3A%2F%2Fyts.video.search.yahoo.com%2Fimage%2F323422261&rurl=http%3A%2F%2Ftvpot.daum.net%2Fclip%2FClipView.do%3Fclipid%3D17410279&tit=Lluis++Llach+-++Insubmis&sigr=11mhsmooj&newfp=1



Si feu clic una vegada damunt de l'enllaç os sortirá a sota un recuadret blau,. cliqueu al nou enllaç dins del recuadret i podreu accedir a escoltar la cançó en questió.

Si clicais una vez sobre este enlace os saldrá debajo un recuadrito azul, clicar entonces una vez sobre el nuevo enlace y podreis acceder a oir la canción que mejor define "El Nano".


Eso si, hay que entender que se trata de una definición meramente circunstancial. En ningún caso se trataría pues, de una versión definitiva de las muchas virtudes y bondades que "el Nano" podría llegar a adquirir y ejercer en un hipotético posible futuro realmente libre y humanizado.  



Mals temps per a les pessigolles.


D' alguna manera esperem que la cançó os ajudi a situar-vos en uma millor perspectiva al voltant de algunes de les coses que pretén abordar el debat reinvindicatiu de la neurona que patina. Per anar-ho deixant cada cop més clar, en la proxima pagina intentarem narrar, en forma de conte potser, la petita historia de uns xavals joves amb ganes de sana gresca social  i humanista; i de la sibilina, que no conspiranoide, jugada tramada per "El Padrí" i "El Castís" a fi efecte de desarmar(mai millor dit) a  la "ingenua canalla", d'arguments i raons; fet tot però talment  com si els estiguessin fent un regal. I com d'aquesta forma dels "xavals" en questió no s'en va tornar a parlar, cosa que fou un gran alivi(secret aixó si) per "El Padrí", y permete a "El Castís" continuar xulejant talment com si mai hagués trencat un plat, i aqui no hagués mai passat res digne d'esser tingut en compte, i molt meys encara significatiu com per a esser ressenyat o recordat.



"Viejo Padrino"
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Si pudiesemos llegar a comprender cuales son realmente las intenciones de este ancestral y antiguo "Padrino" de la foto...
   Quizá llegariamos a desentrañar el enorme embrollo de lenguajes y discursos en el que andamos todos los humanos metidos.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Pero como muy bien diria nuestro amigo Federico Garcia Lorca: "Otro(s) Padrino(s) oscuro(s) esta(n) soñando que perdure y nunca acabe este embrollo..."
   Porque es cosa completamente cierta, y que no ofrece ningún genero de dudas, que en el asunto de los lenguajes el estado de cosas es cuando menos confuso y ambigüo. Y en la cuestión de los discursos cabria decir que nos encontramos en una insubstancial  rebosante retórica  "repletamente vacía."*






*Solo me queda añadir que la expresión "repletamente vacia" se la debo a un amigo(Dave), el cual se hace llamar a si mismo "El filósofo sin tiempo",  amigo que tubo la enorme gentileza de prestarmela para el libre uso de forma absoluta y completamente gratuita. Cosa esta ultima que teniendo en cuenta los hábitos, las costumbres,  y sobre todo las rutinarias inercias, que se imponen de forma imparable y aparentemente incontestable, en todo lo que concierne a la "ultraprivatización" de toda "cosa", sea esta mercaderia, idea o persona que se manifieste o mueva, es muy mucho de agradecer.






hehehehe! "No la atrapareu mai a la neurona que patina, per una molt sencilla raó, ella es de per se i intrínsecament ni mes ni meys que: "La Llibertat""(Paraula de "El Nano")  














No hay comentarios:

Publicar un comentario